Ευκαιρίες καριέρας

Οι εργαζόμενοί μας αποτελούν το σημαντικότερο κεφάλαιο της εταιρείας μας και το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα.

Στην εταιρεία Heraklio Travel πιστεύουμε ότι μέσα από την ατομική εξέλιξη του κάθε εργαζομένου διαμορφώνεται η εταιρική μας κουλτούρα ενώ ταυτόχρονα παραμένουμε προσανατολισμένοι στη επίτευξη των εταιρικών μας στόχων. Η φιλοσοφία μας βασίζεται στην λειτουργία ενός οργανισμού που επικοινωνεί, συνδημιουργεί και αναπτύσσεται παράλληλα με τους ανθρώπους του.

Εφαρμόζουμε προγράμματα εκπαίδευσης και αξιολόγησης, δίνουμε κίνητρα και λειτουργούμε ομαδικά σε ένα εξελισσόμενο και ανοιχτό εργασιακό περιβάλλον.

Στοχεύουμε σε συνεχή ανάπτυξη με βασική αρχή το να κάνουμε όλοι, κάθε μέρα ένα βήμα μπροστά.

Για να γίνετε μέλος της ομάδας μας αποστείλετε το Βιογραφικό σας στο hr@herakliotravel.gr

 

Ίσες Ευκαιρίες
Η Heraklio Travel Α.Ε. διασφαλίζει ίσες ευκαιρίες, ίση μεταχείριση και πρόσβαση για όλους τους υποψηφίους, ανεξαρτήτως φύλου, ηλικίας, αναπηρίας, θρησκείας ή πεποιθήσεων, πολιτικών ή άλλων φρονημάτων, εθνικής ή κοινωνικής προέλευσης, οικογενειακής κατάστασης ή σεξουαλικού προσανατολισμού.

Σημείωση Περί των Προσωπικών Δεδομένων σας
Με την αποστολή του βιογραφικού σας αποδέχεστε ότι θα παραμείνει στη βάση βιογραφικών της Heraklio Travel Α.Ε. για 24 μήνες, με τον σκοπό της αξιολόγησης της αίτησής σας για την άνωθεν θέση εργασίας καθώς και για άλλες μελλοντικές.

    Ανάρτηση βιογραφικού

    Προσλαμβάνουμε!
    Δείτε παρακάτω την περιγραφή της θέσης και την αντίστοιχη αίτηση.
    Job Description:

    About the Company:

    GTRS member of HERAKLIO TRAVEL GROUP of companies has achieved high standards of development in the tourism industry and can truly be described as one of the leading companies in Greece. The primary objective of the company is the rendering of high-quality services in Airline’s representations. Managed by experienced Airline executives for years and staffed with qualified personnel, all trained to the Airline’s standards, it succeeded in a very short time to be leader in the travel industry.

    About the Job:

    Due to our continuous expansion, we’re seeking for a candidate with at least  2 years of experience in the same position.

    The client-focused candidate must have pre-existing relationship with key travel agencies and grow the GTRS clientele using a consultative selling approach.

    The indicative responsibilities include developing sales, negotiating contract terms and communicating effectively with stakeholders. In addition, the candidate must have strong knowledge of analysing and preparing reporting on sales activities as well as analysing competition. He/she must also maintain and expand relationships throughout our existing partners and clientele.

    The candidate must be proactive at meeting deadlines and targets and be able to report, cooperate with the operations team and manage resources adhering to budget.

    Qualifications:
    • Bachelor’s degree in business administration preferably.
    • Work experience in the same position for at least 2 years, preferably in the travel sector.
    • Very good knowledge of English language.
    • Excellent knowledge of MS office.
    Competencies:
    • Excellent communication and presentation skills both written and oral.
    • Strong negotiation and relationship building skills.
    • Self-driven and self-motivated.
    • Results orientation and can-do mentality.
    • Problem-solving skills and time management skills.
    • Proactive and team player.
    • Process driven and exact in the preparation of concise reporting and documentation.
    We offer:
    • Full time job.
    • A competitive salary according to the qualifications.
    • Private insurance.
    • Work in dynamic, stable, international environment.
    • Excellent career prospects within a dynamic corporate environment with leading position in the market and ambitious expansion plans.

    If you believe that you are the perfect match for the position, send your cv to hr@herakliotravel.gr mentioning code GTRS 01_03-24.

    Please note that after the screening of all the CVs received, we will only contact the candidates who meet the requirements of the job to arrange an interview. ​ All applications are considered strictly confidential. Your CV will be kept in our data base for the next 12 months.

    Job Description:

    About the Company:

    Heraklio Travel has achieved high standards of development in the tourism industry and can truly be described as one of the leading travel agencies in Greece. The primary objective of the company is the rendering of high-quality services. The executives that make up the administration of the Organization, have had a leading position in the travel and airline sectors of the tourism industry. Based on their high training, expertise and experience, our employees are one of the key success factors and an important asset for the operation, the quality of the project, the objectives and the company’s perspective.

    About the Job:

    We are looking for an experienced and passionate travel agent who will provide exceptional customer service and support to our B2B clients by processing booking requests, ticket issuance, reissues, amendments, and cancellations. The successful candidate will be dedicated, experienced, and able to deal with the high volume of requests in a fast-paced environment, combined with exceptionally high levels of customer service expertise and attention to detail in a timely manner.

    Responsibilities:
    • Issue, reissue, refund of airline and ferry tickets for clients’ needs
    • Manage all aspects of ticketing and transportation, through the GDSs or Airlines’ Platforms.
    • Respond promptly to any request maintaining strong service standards.
    • Keep records into the company’s software.
    • Deal with occurring travel problems, cancelation policies, refunds and
    • Stay up-to-date on industry trends, airline regulations, travel policies.
    • Ensure all communication both written and verbal is professional, accurate, and conducted in a timely manner.
    • Able to make bookings for our B2B clients, occasionally.
    Requirements:
    • Minimum 3 years’ experience in consolidation.
    • Very good knowledge of AMADEUS, Galileo, SABRE (at least two)
    • Computer literate with experience of email, MS Office & web-based programs, Panasoft (Travel Force).
    • Graduation diploma, in tourism TEI/IEK at least.
    • Proficiency in English & Greek.
    • IATA Certificate is a plus.
    • Availability of after office hours.
    Skills:
    • Excellent customer service & communication skills both written and oral.
    • Team spirit and commitment to learning.
    • Passionate & proactive individual with a “can do” attitude.
    • Excellent attention to detail.
    • Excellent time management and organization skills.
    What we offer:
    • Full time job.
    • A competitive salary according to the qualifications.
    • Private Insurance, laptop.
    • Work in dynamic, stable, international environment.
    • Excellent career prospects within a dynamic corporate environment with leading position in the market and ambitious expansion plans.

     

    If you believe that you are the perfect match for the position, send your cv to hr@herakliotravel.gr mentioning code CONS002-02/24

    Please note that after the screening of all the CVs received, we will only contact the candidates who meet the requirements of the job to arrange an interview. ​ All applications are considered strictly confidential. Your CV will be kept in our data base for the next 12 months.

    Περιγραφή θέσης:

    Η εταιρεία μας αναζητά τελειόφοιτους για να πραγματοποιήσουν την πρακτική τους άσκηση. Αναζητούμε ενθουσιώδη άτομα, που μοιράζονται την αγάπη μας για οργανωμένα ταξίδια και άψογες υπηρεσίες υψηλής ποιότητας!

    Η πρακτική άσκηση θα περιλαμβάνει την διαχείριση κρατήσεων, αρχειοθέτηση προσφορών, επικοινωνία με πελάτες και προμηθευτές και γενικές δραστηριότητες γραφείου.

    Τα επιθυμητά προσόντα:

    • Υπευθυνότητα
    • Ομαδικό πνεύμα
    • Επικοινωνιακές & Οργανωτικές Ικανότητες
    • Διάθεση για εξαίρετη εξυπηρέτηση πελατών
    • Καλή γνώση χρήσης Η/Υ
    • Διάθεση για εργασία
    • Πολυ καλή γνώση Αγγλικών η και άλλων ξένων γλωσών

    Η εταιρεία μας προσφέρει:

    • Συνεχή εκπαίδευση και υποστήριξη.
    • Ευχάριστο περιβάλλον.
    • Δυνατότητα άμεσης πρόσληψης με την ολοκλήρωση της πρακτικής άσκησης.

    Αίτηση εργασίας:

    Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα επικοινωνίας και το τμήμα ανθρώπινου δυναμικού μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για να προγραμματίσετε μια συνέντευξη

      Μετάβαση στο περιεχόμενο