Ο φορέας επιθεώρησης και πιστοποίησης TÜV HELLAS (TUV NORD) απένειμε διαπιστευμένη πιστοποίηση σύμφωνα με το πρότυπο ISO 9001:2015 στην HERAKLIO TRAVEL για την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών τους, έπειτα από τη διενέργεια των απαιτούμενων επιθεωρήσεων και διαδικασιών.
Οι υψηλού επιπέδου παρεχόμενες υπηρεσίες της HERAKLIO TRAVEL διακρίθηκαν για 1η φορά με την πιστοποίηση αυτή, η οποία αποτελεί το έναυσμα για την ισχυροποίηση της παρουσίας της εταιρείας στον τουριστικό κλάδο και φυσικά την πεμπτουσία των επιχειρηματικών μας αξιών. Η HERAKLIO TRAVEL μετά τη διάκρισή της καλύπτει τις πιο απαιτητικές και αυστηρές προδιαγραφές, διαθέτει αξιόπιστες υπηρεσίες μέσω αποτελεσματικών και καινοτόμων ταξιδιωτικών λύσεων, προσδίδοντας πραγματική αξία στους πελάτες μας.
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της HERAKLIO TRAVEL, κ. Π. Ρήγας ανέφερε για την πρόσφατη βράβευση ότι: «Όραμα της εταιρείας από την ίδρυσή της το 1981 ήταν να επιτύχει υψηλά πρότυπα ανάπτυξης στην τουριστική βιομηχανία. Στόχος ήταν να βρίσκει συνεχώς νέους τρόπους να απλοποιεί την εμπειρία των ταξιδιωτών παρέχοντας υψηλών προδιαγραφών υπηρεσίες τόσο πριν την αναχώρησή τους, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους όσο και after sales services για να τους διατηρεί ικανοποιημένους. Πρωταρχικό ρόλο στη διαδικασία αυτή είχαν και έχουν οι εργαζόμενοι που αποτελούν την εικόνα της. Έτσι λοιπόν, η έμφαση στον πελάτη και τον εργαζόμενο, δηλαδή στον άνθρωπο, είναι αυτά που έχουν ανακηρύξει σήμερα το HERAKLIO TRAVEL σε ένα από τα κορυφαία ταξιδιωτικά γραφεία στην Ελλάδα. Η πιστοποίηση με ISO 9001:2015 αποδεικνύει ότι με σκληρή δουλειά πετυχαίνουμε τους στόχους που με τόσο κόπο έχουμε θέσει. Όμως δεν εφησυχαζόμαστε. Δέσμευσή μας είναι να βρισκόμαστε πάντα ένα βήμα μπροστά σε ό,τι αφορά τις υπηρεσίες που προσφέρουμε, ευρισκόμενοι διαρκώς στην αιχμή των εξελίξεων και να αποτελούμε μια επιχείρηση πρότυπο στον κλάδο των τουριστικών μετακινήσεων στην χώρα μας».
Η TÜV HELLAS (TUV NORD) αποτελεί τον πρώτο φορέα πιστοποίησης στην Ελλάδα με την απαιτούμενη τεχνογνωσία σε θέματα ποιότητας υπηρεσιών. Εστιάζει σε ολόκληρο το φάσμα των μικρομεσαίων Ελληνικών επιχειρήσεων, που αποτελούν τη βάση του παραγωγικού ιστού μιας χώρας, συμβάλλοντας στη βελτίωση της ποιότητας, της ασφάλειας και κατά συνέπεια της ανταγωνιστικότητας των πελατών της. Το Σύστημα Διαχείρισης της Ποιότητας ISO 9001 επικεντρώνεται στις βασικές αρχές ποιότητας της παρεχόμενης υπηρεσίας, ώστε να πληροί όλα τα απαραίτητα κριτήρια.